Artur Jabłoński – Jak pisać, żeby czytali?

thumb
thumb

To NIE jest kolejny poradnik o stylu, kropkach i przecinkach, po przeczytaniu którego wiesz, że nic nie wiesz. To zestaw narzędzi, reguł i sprawdzonych technik, które sprawią, że będziesz pisać tak, by ludzie czytali. Obojętnie, czy chodzi o e-maile, artykuły, czy treści marketingowe.

Konkretne i proste zalecenia zebrane na 38 kartach.

Wybierając ten produkt, otrzymasz:

Dwustonne karty

38 przejrzystych dwustronnych kart

E-booki

wersję elektroniczną (pdf)

Dostępność: w sprzedaży
Wysyłka: w ciągu 24h
  • 24,99 zł
  • 16,24 zł

Czego się nauczysz?

Artur Jabłoński, ekspert w dziedzinie copywritingu, odkrywa tajemnicę dobrego pisania. Dobrego – czyli takiego, które przekaże czytelnikowi to, co chcesz mu przekazać. Z tytułu dowiesz się między innymi: jak ludzie czytają, na które elementy zwracać szczególną uwagę, jak ważne są tytuły, jaka powinna być długość akapitów, jakie czcionki stosować czy też co to jest laddering. Tylko praktyczne wskazówki, wsparte rzetelnymi narzędziami.

Co zawierają karty?

Na kartach znajdziesz praktyczne wskazówki, których zastosowanie sprawi, że Twoje teksty będą chętniej czytane i że łatwiej będzie Ci skłonić ich odbiorców do konkretnego działania. 38 kart szkoleniowych – maksimum praktyki i brak zbędnych słów.

  • wyróżnienia najważniejszych informacji
  • symbole ćwiczeń

Co poza kartami?

E-booki

Wersja elektroniczna (pdf)

Jeśli przypadkiem zapomnisz kartonowych FISZEK, nic nie szkodzi. Wersja elektroniczna będzie zawsze w Twoim smartfonie. Wystarczy pobrać pdf.