Prezentowany tytuł zawiera 100 najbardziej przydatnych słów i zwrotów związanych z obsługą klienta wraz z praktycznymi przykładami użycia. Polecamy go osobom znającym podstawy języka angielskiego (A2+), które chciałyby nabyć pewności i swobody językowej w prowadzeniu zarówno rozmów telefonicznych, jak i korespondencji z klientami.
Nad poprawnością merytoryczną tego tytułu czuwała Agnieszka Żebracka-Walasek – lektor, trener i weryfikator językowy z zakresu angielskiego biznesowego.
Inne tematy:
a line | Please hold the line for a second. I will check if there is someone who could help you with it. |
refund | Please complete the refund form. The refund will be processed immediately to the card you paid with. |
to record | I will record your complaint. Let me just check if I have got it right. |
a confirmation | I am afraid your order has been lost. Did you get a confirmation? |
to dispatch | The package was dispatched two weeks ago. If it has not reached you yet, you can make a complaint. |
delay | The delay is due to the huge number of orders before Christmas. |
proof | Simply send us the receipt or any other proof of purchase for an exchange or refund. |
to request | Further to our telephone conversation, I am sending you all the information you requested. |
to attach | Please find attached the new invoice. |
Hasła zaprezentowaliśmy na trwałych kartonikach, które zawierają wszystko to, co niezbędne do skutecznej nauki. Wystarczy obrócić kartonik kilka razy, aby zapamiętać nowe hasło i – nie mniej ważny – przykład jego użycia.