Carnegie Institute of Technology podaje, że 85% naszych sukcesów zależy od kompetencji miękkich. Tymczasem wyraźnie widać, że te kompetencje są traktowane po macoszemu. Sama semantyka temu sprzyja. „Miękkie”, czyli nieco gorsze od tych „twardych”, solidnych. „Miękkie”, czyli jakoby bardziej ulotne, subtelne, z założenia bardziej „humanistyczne”. „Twarde”, czyli konkretne i mocne, z definicji – „techniczne”. Wraz zespołem ekspertów stworzyliśmy FISZKI szkoleniowe – nowe narzędzia do kształcenia kompetencji miękkich (choć wolelibyśmy używać określenia „kompetencji życiowych” lub po prostu – „ludzkich”). FISZKI szkoleniowe to karty, które zawierają tylko to, co niezbędne: esencjonalną teorię opartą o rzetelną naukę oraz ćwiczenia kluczowe dla zdobycia nowej kompetencji.
To NIE jest kolejny poradnik o asertywności. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu przekonasz się, że asertywność to coś więcej niż umiejętność odmawiania.
To NIE jest kolejny poradnik o komunikowaniu w pracy. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu dowiesz się, jak lepiej mówić, a przede wszystkim – jak lepiej słuchać.
To NIE jest kolejna pozycja, która będzie próbowała Cię przekonać, że Design Thinking to lek na całe zło. To zestaw praktycznych narzędzi, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania.