OBSŁUGA KLIENTA – angielski (pliki mp3 do pobrania)

Poziom A2–B1

Prezentowany audiobook zawiera 100 najbardziej przydatnych słów i zwrotów związanych z obsługą klienta wraz z praktycznymi przykładami użycia. Polecamy go osobom znającym podstawy języka angielskiego (A2+), które chciałyby nabyć pewności i swobody językowej w prowadzeniu zarówno rozmów telefonicznych, jak i korespondencji z klientami.

agnieszkazebrackawalasek

Nad poprawnością merytoryczną tego audiobooku czuwała Agnieszka Żebracka-Walasek – lektor, trener i weryfikator językowy z zakresu angielskiego biznesowego.

Wybierając ten produkt, otrzymasz:

Nagrania mp3

100 wyraźnych nagrań mp3 native speakerów

Dostępność: w sprzedaży
Wysyłka: w ciągu 24h
  • 15,00 zł

Wybrane hasła i przykłady

a line Please hold the line for a second. I will check if there is someone who could help you with it.
refund Please complete the refund form. The refund will be processed immediately to the card you paid with.
to record I will record your complaint. Let me just check if I have got it right.
a confirmation I am afraid your order has been lost. Did you get a confirmation?
to dispatch The package was dispatched two weeks ago. If it has not reached you yet, you can make a complaint.
delay The delay is due to the huge number of orders before Christmas.
proof Simply send us the receipt or any other proof of purchase for an exchange or refund.
to request Further to our telephone conversation, I am sending you all the information you requested.
to attach Please find attached the new invoice.

Nagrania mp3 do pobrania online

Tytuł zawiera 100 plików w formacie mp3 – każdy z nich to nagranie w trybie: hasło po polsku – hasło po angielsku – przerwa na powtórzenie. Nagrania możesz odsłuchiwać na komputerze lub skopiować i wgrać je do telefonu lub do odtwarzacza mp3. Możesz także nagrać je na płytę i odsłuchiwać we wszystkich odtwarzaczach obsługujących format mp3.

Hasła i przykłady są czytane z dbałością o ich właściwą artykulację i intonację. Dzięki temu zyskujesz pewność, że gdy użyjesz opanowanych słówek i zwrotów, Twój rozmówca Cię zrozumie. Przerwy po angielskim słówku czy przykładzie umożliwiają powtarzanie – najlepiej głośne, gdyż w ten sposób narządy mowy przyzwyczajają się do wydawania nowych dźwięków. Dodatkowo słuchanie własnego głosu dodaje pewności siebie. Funkcja SPELL, która polega na wyświetlaniu haseł na ekranie odtwarzacza, pomaga w nauce pisowni.


ISBN: 978-83-7843-375-0
Producent: Wydawnictwo Cztery Głowy Kuchta, Perczyński Spółka Jawna; ul. Topolowa 2/2, 80-255 Gdańsk, Polska; e-mail: biuro@fiszki.pl, tel.: 58 341 60 48