Prezentowany audiobook zawiera 100 najbardziej przydatnych słów i zwrotów związanych z obsługą klienta wraz z praktycznymi przykładami użycia. Polecamy go osobom znającym podstawy języka angielskiego (A2+), które chciałyby nabyć pewności i swobody językowej w prowadzeniu zarówno rozmów telefonicznych, jak i korespondencji z klientami.
Nad poprawnością merytoryczną tego audiobooku czuwała Agnieszka Żebracka-Walasek – lektor, trener i weryfikator językowy z zakresu angielskiego biznesowego.
a line | Please hold the line for a second. I will check if there is someone who could help you with it. |
refund | Please complete the refund form. The refund will be processed immediately to the card you paid with. |
to record | I will record your complaint. Let me just check if I have got it right. |
a confirmation | I am afraid your order has been lost. Did you get a confirmation? |
to dispatch | The package was dispatched two weeks ago. If it has not reached you yet, you can make a complaint. |
delay | The delay is due to the huge number of orders before Christmas. |
proof | Simply send us the receipt or any other proof of purchase for an exchange or refund. |
to request | Further to our telephone conversation, I am sending you all the information you requested. |
to attach | Please find attached the new invoice. |
Tytuł zawiera 100 plików w formacie mp3 – każdy z nich to nagranie w trybie: hasło po polsku – hasło po angielsku – przerwa na powtórzenie. Nagrania możesz odsłuchiwać na komputerze lub skopiować i wgrać je do telefonu lub do odtwarzacza mp3. Możesz także nagrać je na płytę i odsłuchiwać we wszystkich odtwarzaczach obsługujących format mp3.
Hasła i przykłady są czytane z dbałością o ich właściwą artykulację i intonację. Dzięki temu zyskujesz pewność, że gdy użyjesz opanowanych słówek i zwrotów, Twój rozmówca Cię zrozumie. Przerwy po angielskim słówku czy przykładzie umożliwiają powtarzanie – najlepiej głośne, gdyż w ten sposób narządy mowy przyzwyczajają się do wydawania nowych dźwięków. Dodatkowo słuchanie własnego głosu dodaje pewności siebie. Funkcja SPELL, która polega na wyświetlaniu haseł na ekranie odtwarzacza, pomaga w nauce pisowni.
ISBN: 978-83-7843-375-0
Producent: Wydawnictwo Cztery Głowy Kuchta, Perczyński Spółka Jawna; ul. Topolowa 2/2, 80-255 Gdańsk, Polska; e-mail: biuro@fiszki.pl, tel.: 58 341 60 48