Opineo.pl
Nick: zx, dodano: 10 listopada 2018 | 21:20
sklep internetowy: Fiszki.pl
Wszystko na tak
Przeczytaj opinię
Nick: Ala, dodano: 7 listopada 2018 | 10:23
sklep internetowy: Fiszki.pl
wszystko ok
Przeczytaj opinię
100% klientów poleca ten sklep

Szczegółowy regulamin sklepu

  1. Postanowienia ogólne
  2. Zamówienia
  3. Realizacja zamówienia
  4. Koszt dostawy i metody płatności
  5. Czas oczekiwania
  6. Czas dostawy towaru
  7. Zwroty
  8. Reklamacje
  9. Produkty elektroniczne
  10. Polityka prywatności i bezpieczeństwa
  11. Polityka plików cookies
  12. Postanowienia końcowe
  1. Postanowienia ogólne
    1. Właścicielem sklepu internetowego, działającego pod adresem www.fiszki.pl, jest Wydawnictwo Cztery Głowy s.c. Sławomir Kuchta, Jacek Perczyński z siedzibą w Gdańsku, 80-255, przy ul. Topolowej 2/2, zarejestrowane jako płatnik podatku od towarów i usług o numerze identyfikacji podatkowej (NIP) 9491857699, REGON: 152127458.
  2. Zamówienia
    1. Zamówienia w sklepie internetowym Wydawnictwa są przyjmowane:
      1. poprzez złożenie zamówienia na stronie www.fiszki.pl,
      2. poprzez złożenie zamówienia drogą telefoniczną,
      3. poprzez złożenie zamówienia pocztą elektroniczną,
      4. poprzez przesłanie faksu pod numer 58 341 60 48, w którym sprecyzowana będzie dokładna nazwa zamawianych pozycji oraz sposób ich dostarczenia, forma płatności oraz dane adresowe zamawiającego wraz z telefonem kontaktowym. W przypadku braku precyzyjnego określenia trybu dostarczenia przesyłki realizacja zamówienia nastąpi za pobraniem pocztowym, a do ceny zamówienia doliczony zostanie koszt wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej (wg cennika podanego na stronie www.fiszki.pl).
    2. Zasady dotyczące zamówień zawierających produkty elektroniczne ujęto w 9 pkt 5.
  3. Realizacja zamówienia
    1. Realizacja zamówienia uzależniona jest od wybranego przez klienta sposobu płatności:
      1. w przypadku płatności przelewem na konto realizacja zamówienia następuje po wpłynięciu należności na konto Wydawnictwa,
      2. w przypadku zamówień dokonywanych poprzez system platnosci.pl realizacja zamówienia następuje po zatwierdzeniu transakcji przez operatora systemu, firmę Payback Sp. z o.o. (ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, nr NIP: 7811690433),
      3. w przypadku, gdy klient uiszcza należność za przesyłkę „za pobraniem” (pobranie pocztowe lub pobranie przez firmę kurierską), realizacja ma miejsce w czasie określonym w 5 pkt 1,
      4. produkty elektroniczne są udostępniane do pobrania natychmiast po zatwierdzeniu transakcji.
  4. Koszt dostawy i metody płatności
    1. Koszt dostawy uzależniony jest zarówno od wybranego przez klienta sposobu płatności, jak i formy dostawy:
      1. w przypadku płatności przelewem na rachunek oraz płatności online PayU ryczałtowy koszt dostawy wynosi:
        • dla Poczty Polskiej – 11,99 zł,
        • dla firmy kurierskiej DPD – 11,99 zł,
        • dla paczkomatów InPost – 9,99 zł,
      2. w przypadku płatności przy odbiorze ryczałtowy koszt dostawy wynosi:
        • dla Poczty Polskiej – 13,99 zł,
        • dla firmy kurierskiej DPD – 13,99 zł,
        • dla paczkomatów InPost – 11,99 zł,
      3. w przypadku wysyłki zagranicznej koszt dostawy ustalany jest indywidualnie i zależny od kraju, do którego ma zostać wysłana paczka, oraz wybranego spedytora.
    2. Przy zamówieniach, których wartość przekracza kwotę 79 zł (bez kosztów wysyłki), koszt przesyłki krajowej pokrywa Wydawnictwo, przy czym sposób dostarczenia przesyłki (za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD lub paczkomatów InPost) wybiera klient.
    3. W przypadku zamówienia wyłącznie produktów elektronicznych koszty wysyłki nie występują.
  5. Czas oczekiwania
    1. Czas realizacji zamówienia (przygotowania i wysłania przesyłki) wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w przypadku płatności przy odbiorze) lub od dnia zaksięgowania należnej kwoty na koncie Wydawnictwa (w przypadku przelewu na rachunek i przelewu online PayU).
    2. Ze względu na możliwość chwilowego wyczerpania się zapasów zamówionego tytułu czas realizacji może wydłużyć się do 2–4 tygodni. Jeżeli czas realizacji miałby wykroczyć poza termin 7 dni, Wydawnictwo poinformuje klienta o tym fakcie, wysyłając wiadomość na podany w formularzu adres e-mail lub telefonując pod podany numer kontaktowy (w przypadku zamówień telefonicznych lub wysłanych faksem). Klient ma prawo do anulowania zamówienia.
    3. O dniu wysyłki klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. W przypadku zamówień telefonicznych lub wysłanych faksem taka forma powiadomienia jest stosowana, o ile przy składaniu zamówienia został podany adres e-mail.
    4. Produkty elektroniczne zostają udostępnione do pobrania z konta klienta natychmiast po zatwierdzeniu transakcji.
  6. Czas dostawy towaru
    1. Przesyłki krajowe dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD oraz paczkomatów InPost. Od tego, która z tych opcji zostanie wybrana, uzależniony jest czas dostawy.
      1. w przypadku wybrania Poczty Polskiej czas dostawy wynosi średnio 2–3 dni. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej: https://sledzenie.poczta-polska.pl/ po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Identyfikator”.
      2. w przypadku wybrania firmy kurierskiej DPD przesyłka zostanie dostarczona w ciągu doby od dnia nadania, przy czym przesyłki nadane w piątek dostarczane są w poniedziałek. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej: https://www.dpd.com.pl/ po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Monitoring przesyłek”.
      3. w przypadku wybrania paczkomatów InPost przesyłka zostanie dostarczona w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej: https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke po wpisaniu numeru listu przewozowego w wyznaczonym polu.
    2. W przypadku przesyłek zagranicznych czas dostawy towaru zależny jest zarówno od wybranego spedytora, jak i kraju, do którego ma zostać wysłana paczka. Orientacyjny czas dostarczenia jest podawany do wiadomości klienta przed ostateczną akceptacją zamówienia i nadaniem przesyłki. Po wysłaniu paczki klient otrzymuje e-mail zawierający numer listu przewozowego oraz link do strony internetowej umożliwiającej śledzenie statusu przesyłki.
    3. Zasady dotyczące dostawy produktów elektronicznych ujęto w 9 pkt 4 c.
  7. Zwroty
    1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego pisemnego oświadczenia i przesłania go do Wydawnictwa pocztą tradycyjną lub elektroniczną (przykładowy wzór oświadczenia) w terminie 60 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia, w którym Klient wszedł w fizyczne posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) – wskazana przez Klienta – weszła w fizyczne posiadanie towaru.
    2. Klient ma prawo odstąpienia od umowy również zanim wejdzie w fizyczne posiadanie towarów (po złożeniu zamówienia).
    3. W okresie przewidzianym na odstąpienie od umowy, w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Klient powinien obchodzić się z towarem zgodnie z jego przeznaczeniem i sprawdzać go tylko w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie.
    4. W przypadku, gdy Klient będzie użytkował towar w stopniu większym, niż jest to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy.
    5. Klient traci prawo do odstąpienia od umowy także w przypadku, gdy realizacja zamówienia wiąże się z koniecznością nadania przesyłki zagranicznej.
    6. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni po poinformowaniu sprzedającego o decyzji odstąpienia od umowy. Zakupiony towar należy zwrócić na adres sprzedającego.
    7. Koszty zwrotu towaru, w przypadku odstąpienia od umowy, ponosi Klient.
    8. Sprzedający nie odbiera zwrotów przesyłanych „za pobraniem”.
    9. Sprzedający, po otrzymaniu zwróconego towaru, dokona jego oględzin w celu potwierdzenia braku użytkowania towaru w stopniu większym niż jest to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
    10. Sprzedający dokona zwrotu wpłaconych należności Klientowi (wartości zwracanego towaru i kosztów przesyłki do Klienta) w terminie do 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
    11. W przypadku zwrotu części zestawu promocyjnego Klient otrzyma zwrot kwoty równej różnicy pomiędzy ceną zestawu promocyjnego i wartością pozostawionych towarów w ich regularnych cenach.
    12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem kwot otrzymanych od Klienta do czasu otrzymania Towarów z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej.
  8. Reklamacje
    1. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towaru zgodnego z umową i pozbawionego wad.
    2. Towar objęty jest roczną gwarancją.
    3. Klient, który po zakupie towaru stwierdził, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, ma prawo do złożenia sprzedającemu reklamacji. W celu złożenia reklamacji Klient powinien dostarczyć na adres sprzedającego reklamowany towar wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym (przykładowy wzór zgłoszenia reklamacyjnego).
    4. Sprzedający odpowiada za wady towaru oraz jego niezgodność z umową jedynie w przypadku ich stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru klientowi.
    5. Sprzedający nie odbiera przesyłek reklamacyjnych odsyłanych „za pobraniem”.
    6. Reklamacje związane z procesem zakupowym (np. błędnie naliczone koszty dostawy lub niewłaściwa ilość towaru) można składać elektronicznie na adres biuro@fiszki.pl.
    7. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub dokona zwrotu wpłaconych należności Klientowi (wartości zwracanego towaru i kosztów przesyłki do Klienta) w terminie do 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Niezależnie od sposobu rozwiązania reklamacji sprzedający pokryje także koszty odesłania reklamowanego towaru.
    8. Zasady dotyczące reklamacji produktów elektronicznych ujęto w 9 pkt 9.
  9. Produkty elektroniczne
    1. Przez „produkty elektroniczne” Wydawnictwa Cztery Głowy rozumieć należy FISZKI audio przygotowane do sprzedaży w postaci plików do pobrania za strony internetowej www.fiszki.pl oraz mFISZKI - aplikacje na telefony komórkowe do zakupu za pomocą ww. strony.
    2. Zakup produktów elektronicznych za pośrednictwem strony www.fiszki.pl możliwy jest poprzez zarejestrowanie się na stronie www.fiszki.pl lub poprzez już posiadane tam konto.
    3. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem stosuje się przepisy prawa cywilnego, w tym przepisy k.c. i Prawa autorskiego.
    4. Zamówienia i realizacja zamówień:
      1. klient zamawia produkty elektroniczne za pośrednictwem strony www.fiszki.pl, stosując się do instrukcji i wytycznych zawartych na stronie www,
      2. płatność winna zostać dokonana on-line; zasady płatności on-line określone zostały na stronie operatora systemu płatności www.platnosci.pl,
      3. w terminie do 48 (czterdziestu ośmiu) godzin od momentu zaksięgowania płatności klienta system teleinformatyczny Wydawnictwa wygeneruje zakupione produkty elektroniczne i zostaną one przekazane klientowi, przy czym:
        • link pozwalający pobrać zakupione mFISZKI zostanie przesłany jako SMS na podany przy rejestracji numer telefonu,
        • pliki z zakupionym tytułem FISZKI audio będą dostępne dla klienta w jego koncie klienta po zalogowaniu,
      4. zakupione produkty elektroniczne klienta będą bezterminowo przechowywane na koncie klienta w zakładkach „Twoje mFISZKI” oraz „Twoje FISZKI audio”; po zalogowaniu można pobrać je na swój komputer (FISZKI audio) lub wysłać kolejny SMS z linkiem do aplikacji (mFISZKI),
      5. limit pobrań/wysyłek SMS z linkiem do aplikacji wynosi 5 (pięć) po czym produkty umieszczone na koncie klienta zostają zablokowane.
    5. Licencja na korzystanie z produktów elektronicznych:
      1. każdy produkt elektroniczny oferowany za pośrednictwem strony www.fiszki.pl stanowi utwór w rozumieniu Prawa autorskiego, a tym samym jest objęty przewidzianą tym prawem ochroną, przewidzianą w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. „O prawie autorskim i prawach pokrewnych”,
      2. z datą udostępnienia klientowi zakupionych produktów elektronicznych zostaje udzielona klientowi, który to zamówienie złożył, licencja na korzystanie z zakupionych produktów, w zakresie określonym w Regulaminie oraz postanowieniach doprecyzowujących zakres licencji podanych na stronie Wydawnictwa obok tego produktu, takich w szczególności, które określają:
        • dopuszczalną liczbę komputerów lub urządzeń mobilnych, na które pobranie jest możliwe; w przypadku braku takiego postanowienia w opisie obok produktu, przyjmuje się, że chodzi tylko o jeden komputer klienta albo jedno urządzenie mobilne,
        • pliki z zakupionym tytułem FISZKI audio będą dostępne dla klienta w jego koncie klienta po zalogowaniu,
        • brak prawa lub prawo skopiowania treści zawartych w produktach elektronicznych Wydawnictwa; w przypadku braku informacji na ten temat należy przyjąć, że pobrany produkt nie może być kopiowany,
        • termin obowiązywania licencji, z tym, że w braku takiego terminu licencja zostaje udzielona na czas nieokreślony,
        • inne elementy, o ile zostaną podane obok produktu elektronicznego,
      3. licencja umożliwia korzystanie z produktu elektronicznego tylko na urządzeniu klienta, któremu licencja ta została udzielona, na własny użytek, z zastrzeżeniem dalszych ograniczeń określonych w treści Regulaminu lub/i w postanowieniach zapisanych obok produktu na stronie Wydawnictwa, w tym także zastosowanych przez Wydawnictwo zabezpieczeń technicznych,
      4. licencja ma charakter niewyłączny i niezbywalny,
      5. zastrzega się, że licencja może wygasnąć w przypadku utraty przez Wydawnictwo prawa do jej udzielenia, np. wskutek wygaśnięcia przysługującego mu prawa autorskiego do korzystanie z produktu elektronicznego na polu eksploatacji niezbędnym do udzielenia dalszej licencji na zasadach określonych Regulaminem czy w przypadku ustania po stronie Wydawnictwa praw autorskich majątkowych do niego na ww. polu eksploatacji,
      6. z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów Prawa autorskiego Klient nie jest uprawniony do:
        • rozpowszechniania ani udostępniania zakupionego produktu elektronicznego, jego fragmentów, jego/ich kopii,
        • wykorzystywania go lub jego kopii w celach komercyjnych,
        • dokonywania zmian czy wszelkiego rodzaju modyfikacji produktów elektronicznych,
        • usuwania błędów produktów elektronicznych,
      7. klient, który zakupił produkt elektroniczny, nie ma prawa udzielania dalszych licencji na korzystanie z niego,
      8. dana licencja na korzystanie z produktu elektronicznego umożliwia korzystanie z niego tylko w takim zakresie, jaki został określony wyraźnie przez Wydawnictwo, z uwzględnieniem postanowień pkt 5 f powyżej; nie można domniemywać lub wyprowadzać po stronie klienta, który zakupił produkt elektroniczny, innych uprawnień.
    6. Zabezpieczenia produktów elektronicznych:
      1. każdy produkt elektroniczny Wydawnictwa został zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem,
      2. nie wolno usuwać zabezpieczenia produktu elektronicznego; klient, który nabył produkt elektroniczny Wydawnictwa zobowiązuje się do nieusuwania jego zabezpieczenia.
    7. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące mFISZEK:
      1. aby możliwe było uruchomienie mFISZEK na telefonie komórkowym, aparat telefoniczny klienta nie powinien być starszy niż 4 lata. Aplikacji nie można uruchomić na telefonach i urządzeniach z systemami Android, iOS (iPhone) oraz Windows Mobile,
      2. w celu dokonania instalacji mFISZEK na telefonie komórkowym klienta konieczne jest połączenie z Internetem,
      3. w trakcie korzystania z aplikacji, po wykorzystaniu 30 e-kartoników, konieczne jest ponowne połączenie z Internetem, celem pełnej aktywacji produktu.
    8. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące FISZEK audio:
      FISZKI audio w postaci plików do pobrania są nagraniami w formacie mp3 i mogą być odtwarzane przez wszystkie urządzenia wspierające ten format.
    9. Reklamacje i odstąpienia od umowy:
      1. stosownie do art. 27 oraz art. 30 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania czternastodniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W świetle art. 28 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje jednak w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
      2. klient ma prawo zgłosić reklamację drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej biuro@fiszki.pl lub pisemnie na adres aktualnej siedziby Wydawnictwa Cztery Głowy, lub też telefonicznie pod numerem telefonu 58 341 60 48 w przypadku problemów z pobraniem zamówionego produktu elektronicznego lub jego otwarciem, w szczególności, gdy:
        • produkt elektroniczny okaże się uszkodzony,
        • w terminie 48 godzin od momentu zapłaty na koncie klienta nie zostanie wygenerowany link umożliwiający pobranie produktu elektronicznego stosownie do zakresu udzielonej mu licencji.
  10. Polityka prywatności i bezpieczeństwa – ochrona danych osobowych
    1. Informujemy, że administratorem decydującym o sposobie wykorzystania danych osobowych Klientów i Użytkowników serwisu fiszki.pl jest Wydawnictwo Cztery Głowy s.c. Sławomir Kuchta, Jacek Perczyński z siedzibą w Gdańsku, 80-255, przy ul. Topolowej 2/2 (zwane dalej „Wydawnictwem”), będące właścicielem sklepu internetowego i bloga edukacyjnego dostępnych pod adresem www.fiszki.pl. Wydawnictwo zobowiązuje się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskanych danych osobowych. Wszyscy pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie ich przetwarzania.
    2. Uzyskanie szczegółowych informacji o przetwarzaniu danych osobowych możliwe jest pod adresem e-mail: iod@fiszki.pl lub adresem pocztowym: Inspektor Ochrony Danych, Wydawnictwo Cztery Głowy s.c., ul. Topolowa 2/2, 80-255 Gdańsk.
    3. Dane osobowe Wydawnictwo pozyskuje w następujący sposób:
      1. w przypadku klientów indywidualnych: otrzymuje je od Klienta podczas zakładania konta w sklepie, subskrypcji na newsletter lub blog, a także później – w związku z zakupami dokonywanymi przez Klienta w sklepie internetowym;
      2. w przypadku klientów branżowych: otrzymuje je od Klienta lub Kontrahenta podczas zakładania konta w sklepie, subskrypcji na newsletter lub blog, a także później – w związku z zakupami dokonywanymi przez Klienta w sklepie, podczas targów branżowych (np. Targów Książki lub Reklamy), w związku z zawarciem umowy o współpracy lub złożeniem zapytania ofertowego.
    4. Wydawnictwo przetwarza dane osobowe Klientów i Użytkowników w celach:
      1. realizacji zawieranych z Klientami umów, w tym do:
        • umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną (np. dostarczanie zamówionych e-booków czy plików mp3) oraz pełnego korzystania ze sklepu, w tym dokonywania zakupów, dostarczania zamówionego towaru i realizacji płatności;
        • założenia konta Klienta lub Użytkownika i zarządzania nim, zapewnienia jego obsługi i rozwiązywania ewentualnych problemów technicznych (np. problemów z aplikacją na smartfon);
        • realizacji umów poręczenia w ramach Programu Ochrony Kupujących;
        • obsługi reklamacji dotyczących zakupionych produktów lub ich wysyłki;
        • obsługi kierowanych do Wydawnictwa zgłoszeń (np. przez formularz kontaktowy);
        • kontaktowania się z Klientem i Użytkownikiem w celach związanych ze świadczeniem usług;
      2. wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Wydawnictwa, którym jest:
        • monitorowanie aktywności wszystkich Klientów i Użytkowników sklepu, obejmującej m.in. wyszukiwanie słów kluczowych, a także zarządzanie aktywnością Klientów w sklepie i Użytkowników na blogu;
        • dopasowywanie wyświetlanych reklam do potrzeb i zainteresowań Klientów (na podstawie uprzednio przeglądanych przez nich treści), dostosowywanie kategorii ofert lub poszczególnych ofert w ustawieniach sklepu lub w ustawieniach usług podmiotów zewnętrznych na podstawie aktywności Klientów w sklepie;
        • prowadzenie wobec Klientów działań marketingowych, w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług i towarów sklepu lub usług bądź towarów podmiotów trzecich;
        • kontaktowanie się z Klientami i Użytkownikami, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności – i za zgodą Klientów – przez pocztę elektroniczną oraz telefon;
        • zapewnienie obsługi usług płatniczych;
        • zapewnienie bezpieczeństwa usług świadczonych Klientom drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania prawa oraz regulaminu sklepu, a także przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom;
        • monitorowanie aktywności wszystkich Klientów sklepu i Użytkowników bloga w celu analizowania funkcjonalności sklepu i bloga oraz poprawiania ich działania;
        • analizowanie zainteresowań i potrzeb Użytkowników sklepu i bloga w celu wprowadzania ulepszeń w funkcjonowaniu sklepu i bloga zgodnie z wynikami analizy, a także rozszerzania oferty sklepu i treści na blogu;
        • obsługa propozycji, skarg, wniosków lub pytań przekazywanych przez Klientów w szczególności działowi obsługi klienta, ale także do działu personalnego, produkcyjnego czy redakcji, oraz pytań lub uwag kierowanych do nas przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy;
        • organizacja programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których mogą wziąć udział Klienci;
        • windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
        • prowadzenie analiz statystycznych;
        • przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa);
      3. podatkowych i rachunkowych – na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
      4. a także – za dodatkową zgodą Klientów – w celu:
        • zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych;
        • organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których Klienci mogą wziąć udział.
    5. Wydawnictwo przetwarza dane osobowe na podstawie art. 6 ust.1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zgodnie z następującymi literami tego artykułu:
      1. art. 6 ust. 1 lit. a – na podstawie wyrażonej przez Klientów lub Użytkowników zgody (podczas składania zamówienia, zapisywania się na newsletter bądź subskrypcji artykułów z bloga);
      2. art. 6 ust. 1 lit. b – przetwarzanie danych Klientów jest niezbędne do wykonania umowy, której są oni stroną (np. umowy zakupu), lub do podjęcia działań na żądanie Klienta (reklamacja, odpowiedź na pytanie dotyczące towaru lub usługi);
      3. art. 6 ust. 1 lit. c – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na administratorze (wspomniane przez nas obowiązki rachunkowe i podatkowe);
      4. art. 6 ust. 1 lit. f – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią (czyli nasze działania dotyczące np. poprawy funkcjonalności sklepu czy dostosowanie oferty i reklam do zainteresowań Klienta).
    6. W sklepie Wydawnictwa zbierane są następujące dane osobowe:
      1. imię i nazwisko – w celu wysyłki zamówionego towaru i kontaktu z klientem;
      2. adres zamieszkania – w celu wysyłki zamówionego towaru;
      3. numer telefonu – w celu umożliwienia firmom wysyłkowym poinformowania Klienta o awizacji wysłanego towaru za pomocą SMS. Aby potwierdzić zamówienie lub w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń, np. braku towaru w magazynie, może się z Klientem kontaktować również pracownik Biura Obsługi Klienta. Na podany numer przesyłane są zakupione mFISZKI oraz darmowe próbki aplikacji;
      4. adres e-mail – w celu wysłania Klientowi wiadomości związanych z obsługą zamówienia (złożenie zamówienia, potwierdzenie płatności, wysyłka zamówionego towaru, uzyskanie opinii zwrotnej dotyczącej realizacji zamówienia). Abonenci newslettera raz lub dwa razy w miesiącu otrzymują drogą elektroniczną informację handlową;
      5. adres IP – informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w internecie, takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych), wykorzystywane są przez administratora serwera w celach technicznych. Adresy IP mogą też być wykorzystywane w celach statystycznych do zbierania ogólnych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie);
      6. hasło dostępu do konta Użytkownika;
      7. dane firmy (np. NIP) w przypadku zamówień od klientów branżowych.
    7. Podanie powyższych danych jest niezbędne do zawarcia i zrealizowania umowy zawartej z Klientem, a tym samym dostarczenia mu zamówionego towaru lub świadczenia usługi, a więc w następujących przypadkach:
      1. dokonanie zakupu w sklepie Wydawnictwa bez logowania do konta – jednakże po realizacji takiego zamówienia i uzyskaniu opinii zwrotnej dotyczącej realizacji z bazy usuwane są wszelkie dane Klienta (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail), pozostaje tylko dokument sprzedaży przechowywany na potrzeby fiskalne;
      2. rejestracja w bazie Klientów – te dane przechowywane są w bazie, aby ułatwić Klientowi w przyszłości ponowne zakupy w sklepie internetowym Wydawnictwa;
      3. subskrypcja newslettera – przystąpienie jest dobrowolne i w każdej chwili można z niej zrezygnować;
      4. pobranie próbek mFISZEK – aby pobrać demo aplikacji, niezbędne jest podanie numeru telefonu.
    8. Zgodnie z przepisami prawa Wydawnictwo może wymagać od Klienta podania dodatkowych danych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Jednak poza tym wyjątkiem podanie danych osobowych jest zawsze dobrowolne i uzależnione od tego, w jakim zakresie Użytkownik chce korzystać z usług serwisu. Niepodanie wyżej wymienionych danych osobowych będzie skutkować niemożliwością zawarcia umowy sprzedaży czy wysyłania Klientowi jakichkolwiek informacji lub artykułów, a więc brakiem możliwości złożenia zamówienia w sklepie czy skorzystania z porad na blogu czy w newsletterze, dotyczących nauki i motywacji.
    9. Respektujemy wszystkie prawa Klientów wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu do danych, ich sprostowania oraz usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych. Z uprawnień tych Klient może skorzystać, gdy:
      1. zauważy, że jego dane są niepoprawne lub niekompletne (Klient może żądać sprostowania danych);
      2. uzna, że jego dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Wydawnictwo, dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, dane powinny zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku (Klient może cofnąć zgodę na przetwarzanie danych lub zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania danych);
      3. uzna, że jego dane są nieprawidłowe, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie zechce ich usunięcia, że dane nie są już potrzebne Wydawnictwu, ale mogą być potrzebne samemu Klientowi do obrony lub dochodzenia swoich roszczeń, lub gdy wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Wydawnictwa są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu (we wszystkich tych przypadkach Klient może żądać ograniczenia przetwarzania danych);
      4. przetwarzanie danych Klienta odbywa się na podstawie jego zgody lub umowy zawartej z Wydawnictwem i gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny (Klient może żądać przeniesienia danych).
      Każdy Klient i Użytkownik chcący skorzystać z przysługujących mu uprawnień może skorzystać z właściwych zakładek w ustawieniach swojego konta w sklepie bądź przesłać e-mail na adres iod@fiszki.pl lub list polecony na adres korespondencyjny podany w punkcie drugim niniejszego paragrafu.
    10. Klientowi przysługuje także prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez Wydawnictwo jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    11. Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, gdy:
      1. przetwarzanie tych danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją, w której Klient się znajduje;
      2. dane osobowe Klienta przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, m.in. są w tym celu profilowane.
      Z prawa sprzeciwu Klient może skorzystać od 25 maja 2018 roku.
    12. Dane osobowe Klientów i Użytkowników Wydawnictwo udostępnia podmiotom wspierającym je w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, kredytowe, ubezpieczeniowe, wykonują usługi konsultingowe lub audytowe, wspomagają obsługę Klientów sklepu i Użytkowników bloga, wspierają promocję ofert, współpracują w ramach kampanii marketingowych. Wydawnictwo może też przekazać dane osobowe Klientów organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.
    13. Wydawnictwo przechowuje dane osobowe Klientów i Użytkowników:
      1. przez czas obowiązywania umów z nimi zawartych, a także po ich zakończeniu w celach:
        • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
        • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
        • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
        • statystycznych i archiwizacyjnych,
        • umożliwienia Klientom nieograniczonego w czasie pobierania dodatków audio do zakupionych przez nich produktów oraz zapewnienia im dostępu do dodatków on-line do produktów, które takie dodatki posiadają (e-booki, szablony, programy do nauki);
      2. dla celów marketingowych – przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Klienta sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej;
      3. w przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których Klient może wziąć udział – przez czas ich trwania i okres rozliczenia wręczania nagród;
      4. w celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych – przez okres, w którym Wydawnictwo zobowiązane jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających, dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
    14. Dane osobowe Klientów będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.
    15. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednakże nie będzie to wywoływać wobec Klientów żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na ich sytuację. Profilowanie danych osobowych przez Wydawnictwo polega na przetwarzaniu danych Klientów (również w sposób zautomatyzowany) poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji o Klientach i Użytkownikach, w szczególności do analizy ich osobistych preferencji oraz zainteresowań lub prognoz ich dotyczących.
  11. Polityka plików cookies
    1. Na stronach sklepu Wydawnictwa wykorzystywana jest technologia plików cookies (tzw. ciasteczek). Stanowią one dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania oraz unikalny numer.
    2. W celu korzystania ze sklepu konieczne jest zezwolenie Użytkownika na przechowywanie na jego komputerze plików cookies. Brak zezwolenia może oznaczać brak możliwości korzystania ze sklepu bądź utrudnienia w korzystaniu z niego.
    3. Cookies nie służą do gromadzenia danych osobowych Użytkownika.
    4. Cookies nie zmieniają konfiguracji komputera Użytkownika, nie służą do instalowania bądź odinstalowywania jakichkolwiek programu komputerowego, nie ingerują w integralność systemu bądź danych Użytkownika.
    5. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
      1. optymalizacji korzystania ze stron sklepu (w szczególności do dostosowania ich zawartości do preferencji Użytkownika);
      2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy sklepu korzystają ze stron sklepu, przez co możliwe jest ulepszanie ich struktury i zawartości;
      3. utrzymanie sesji Użytkownika sklepu (po zalogowaniu), dzięki czemu nie ma potrzeby ponownego wpisywania loginu i hasła na każdej podstronie.
    6. Na stronach sklepu, ze względu na czas istnienia, stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików:
      1. cookies „sesyjne” (session cookies), czyli pliki tymczasowe, które przechowywane są do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej;
      2. cookies „stałe” (persistent cookies), które przechowywane są przez czas określony w parametrach pliku lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
    7. Na stronach sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
      1. „niezbędne”, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych na stronach sklepu;
      2. „bezpieczeństwa”, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania;
      3. „wydajnościowe”, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych sklepu;
      4. „funkcjonalne”, umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
      5. „analityczne” („reklamowe”), umożliwiające dostarczanie Użytkownikowi treści reklamowych dostosowanych do jego zainteresowań. Umożliwiają one lepsze poznanie sposobu zachowania Użytkownika w zakresie zawartości strony internetowej sklepu. Gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony, typie strony, z jakiej Użytkownik został przekierowany, oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty Użytkownika w sklepie. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych Użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony internetowej sklepu.
    8. Przeglądarka internetowa często domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies. Użytkownicy mogą dokonywać zmiany ustawień plików cookies, w szczególności w taki sposób, aby blokować ich automatyczną obsługę bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach i na stronach pomocy wydawcy używanej przeglądarki internetowej.
    9. Pliki cookies wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Wydawnictwem reklamodawców oraz partnerów. Administrator zastrzega sobie także możliwość korzystania z usług podmiotów trzecich w zakresie opracowania statystyk dotyczących korzystania ze strony internetowej sklepu. Administrator oświadcza, że w takim przypadku podmiotom takim nie zostaną udostępnione żadne dane identyfikujące Użytkowników.
    10. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 poz. 243) Użytkownik ma prawo zadecydowania o zakresie dostępu plików cookies do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.
    11. Użytkownik może zarządzać plikami cookies według instrukcji producentów przeglądarek internetowych:
      1. Mozilla Firefox
      2. Internet Explorer
      3. Google Chrome
      4. Safari
      5. Opera
  12. Postanowienia końcowe
    1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, nie zawierają jednak kosztów dostawy.
    2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Paragon wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Faktury VAT wystawiane są na życzenie klienta. W przypadku, gdy faktura ma być wystawiona na firmę, w momencie składania zamówienia należy podać Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP). Jeśli dane korespondencyjne firmy są inne niż dane na fakturze, należy wpisać je w przewidzianym do tego celu polu formularza.
    3. Wszelką korespondencję należy kierować na adres:
      Wydawnictwo Cztery Głowy
      Biuro Obsługi Klienta
      ul. Topolowa 2/2
      80-255 Gdańsk

Zaufali nam: